Rabu, 14 Mei 2014

PINJAM DUET DENGAN MANEJER KEMAT HASAN -seniman bujang lapok-

suden = hay lah batu hikmat , kawan aku siramlee ni kemarok nak bebini kau tolong lah dapat kan aku 350 ringet cash 
hanyominayyominawminowwiyoo kau tunggu kedai kopi nanti sampai aku datang cium cup
hanyominayyominawminowwiyoo kau pun tunggu kedai kopi nanti sampai aku datang cium cup
hanyominayyominawminowwiyoo aku pun pegi jumpa 350 ringet cash aku cium cup
menejer kemat hasan = hay kau ni apa ha , nak kerja ke nak maen2 semalam kau saket gigi ni kau bilang saket perot , jangan2 kau besok saket nak mampos pulak
angota pekerja kemat hasan = bgai mana lah tuan , saya demam, bukan saya pangil itu demam tuan..
suden = hay manejer kemat hasan kau kasi lah pinjam aku 350 ringet uang tunaiii iii aku cium ciup,
tok tok tok
menejer kemat hasan = masok
angota pekerja kemat hasan = telpon ni kecik tuan bagaimana saya mau masok
aku bukan cakap dengan kau, lah takkan aku suruh kau masok dalam telpon ni, bukan aku bodoh macam kau,,
suden = 350 ringet 350 ringet 350 ringet,,
menejer kemat hasan = haa den
suden = selamat pagi ncek,
menejer kemat hasan = selamat pagi,. batu apa nie,
suden = eh,, batu nak buat cincen ncek,
menejer kemat hasan = cincen ap begitu besa,, kepala hotak kau
suden = bukan kepala otak ncek,
menejer kemat hasan = apa kau nak pagi-pagi ni
suden = nak pinjam duet ncek
menejer kemat hasan = ape pinjam duet,hey den den,pagi2 dah nak pinjam duet..berape kau ndak,.
suden = tiga puloh lima ncek, eh,.
menejer kemat hasan = jawab
suden = 5 ringet 5 ringet ncek ,, haisemen ya may friend,,.
menejer kemat hasan = hey den den,belom kerje kau dah nak mintak duet.nah..
suden = hm,. aku beli batu jual 10 ringet, dapat pinjam 5 ringet , rugi
azis = itu dia datang
ramlee = layu nampak
azis = macam mane den dapat dak
suden = dapat tu meamng dapat ni, tapi 5 ringet..
ramlee =nak menikah ape 5 ringgit den
suden = batu ni punya sial lah,,
hay batu hikmat , tak ku sangka kau jadi batu sial
kalau ade 5 biji batu lagi macam ini, jangan kata ramlee, aku bedua dengan ajes udah tentu tak bebini, marangkarapukepunden parang sekeper,, dengan hormatnye diperseilahkan kelongkang ,,

Tidak ada komentar:

Posting Komentar