Rabu, 14 Mei 2014

Aku kena Pedal Lah -seniman bujang lapok-

suden = mane si ramlee ni tak ingat2 nak balek menceket, perot aku dah lapa ni bia aku yang makan dulu lah
azis = jangan den jangan
suden = mana boleh jadi jangan , perot aku dah lapa , kalau aku mampos nanti macam mne , kita pon 3 yang susah
azis = jangan den dibilang jangan jangan
suden = mana boleh jadi jangan2 kate kau , die seda2 romen dekat bawah pokok sane kita dekat sini kebulo masok angen klua asap ,
azis = jangan den kau ambek aje roti ni aku cekek batang lehe kau,
suden = hay jes mari kita cari die, aku tau dia ada dekat bawah pokok
suden = hay lh roti sunguh malang nasib mu , rupanya belum bisa aku cekek
azis = hoy lekas lah den
suden = hay roti rupanya naseb kau serupe degan aku


Tidak ada komentar:

Posting Komentar