Rabu, 04 Juni 2014

Lawak pecah perut P ramlee MASAM MASAM MANIS

MASAM MASAM MANIS - BALAS DENDAM -

(tet tet tet tet bunyi mobil )
( Cikgu Shaari sedia langsung membaca buku diluar,. melihat kebawah )
rasyid = mana bilik daling?
norkiah = ini darling
rasyid = ini .. heh.. ini bukan highclass punya tempat, ini lowclass,. macam gudang partai yang udah bengkrap saje. hai darling besok ai kasikan you satu tender yang cantik untuk you ok.
norkiah = ay suke darling , bile kite pindah darling,
rasyid = kalau boleh malam ini kita bisa pindah darling
norkiah = kalau malem ini bagoslah darling ( masuk kekamar )
Cikgu Shaari = ha, daling ,, ape die pikir tecongok dekat sini , kau buat daling.. ini die nak main pasal ni,. hhm ( masuk kedalam bilik nya) (rosnah pun masuk langsung ke bilik norkiah.)
rasyid = you dengar baik2 , saya minta kepada you , you jangan peduli apa yang tejadi , you jangan buka pintu, bia dia yang bukakan .. (rasyid dan rosnah keluar dari bilik norkiah.) kamu didalam matikan lampu,. ( lampu pun mati )
Cikgu Shaari = ai dia matikan lampu pulak, apa dibuat didalam.
(suara rekaman beraksi dengan romantis,,.)
Cikgu Shaari = ai,, ( gelisah ) - ( datang menuju bilik norkiah) tok tok tok norkiah bukak pintu norkiah , lebeh baek kau bukak pintu norkiah kalau tidak lebam bijik mate kau, tok tok tok bukkkaaaak nooorrkiah,.. norkiah, kau tak mau bukak ya, tok tok tok ,hei ..bukak pintu norkiah tok tok tok ( suara rekaman masih berjalan .) hei rasyid, kau tak malu mengurat bini aku , berentilah syed, kau berenti lah syed kalau tidak aku lanyak-lanyak muka kau jadi belacan tok tok tok norkiah, bukak sekarang , aku tendang pintu ni, lekaassss ( suara rekaman masih berjalan )
hhu h h u norkiah,norkiah hh huhuuh norkiahh ,norkiah bukak pintu norkiah ,,.. aku begadoh dengan kau tak pernah bawak perempuan kesini, sekrang kau bawak jantan dlam bilek ni,, hhuu uh u huu u norkiahh hi hh iih i,. kau ketawe ya ,, hee huaaaaaayaaaa norkiah, bukak norkiah, aku tendang juge nikang
hh uhhi ohhu hhiiihuu ( masuk biliknya ngambil kayu,.)
kau ngurat bini aku rasyid , aku bagi dengan kayu ni baru kau tau,. jaga kau ya huhhhuhhu i h u i bukak pintu norkiah,, tok tok tok,. eh rasyid , kau tak malukah.. orang prmpuan bujang ni apa pasal kau tak ambek, ngape bini aku juga kau ambek, mak minah ni dengan orng ni pun bujang , untuk buat kau ngubaatt
h ui huio kalau tendak kau ambek nhi aa ,,, ( pintu terbuka) kan pecah pintu dahh iiii,,( menghidupkan lampu) , mana rasyed, mana rasyed ( norkiah mematikan suara rekaman)
hmm norkiah,, hehe norkiaah hh h maafkan aku norkiah , maafkan aku norkiah
norkiah = ai begitu juga saari, kalau ada salah ai juge minta maaf
rasyid = selamat rojok cekgu sari
Cikgu Shaari = rojok ,. bile aku becerai,, rojokk hhhaaaaii huh hi

Tidak ada komentar:

Posting Komentar